המקלחת היא אזור חשוב ומשמעותי בכל בית

חדר האמבטיה, הכולל ברוב המקרים מקלחון, הוא אחד האזורים החשובים בבתינו. חדר זה נמצא בשימוש יומיומי ועל כן חשוב כי יהיה חף מתקלות וכי המערכות השונות הקיימות בו יתפקדו כשורה. הבעיות הנפוצות בחדרי אמבטיה הינן נזילות הנובעות מתקלות במערכת המים וכמובן הצפות כתוצאה מתקלות במערכת הביוב או כתוצאה מליקויים בבנייה. אחד המאפיינים החשובים ביותר במקלחון הינו השיפוע כלפי פתח הניקוז. שיפוע מקלחון שאיננו מתאים עלול לגרום להצפה ומהווה מטרד משמעותי. במידה וקיימת בדירתכם בעיה דומה, ראשית יש לבדוק מה מקור הבעיה על ידי בעל מקצוע מתאים.

תכנון מקלחונים


שיפוע הרצפה

בעת בניית המקלחון, ניתן לבחור באגנית ניקוז אשר מתוכננת כך שהמים יזרמו אל עבר פתח הניקוז. שימוש באגנית חוסך מבעל המקצוע את מדידת השיפוע הנדרש אך עדיין דורש התקנה מאוזנת ונכונה על מנת למנוע תקלות והצפות. מנגד, ניתן לבחור בריצוף של רצפת המקלחון על ידי בעל מקצוע בעת הבנייה. בשיטה זו, יש לוודא כי הריצוף מותקן כך שקיים שיפוע שלילי של לפחות אחוז אחד כלפי פתח הניקוז, על פי התקן במדינת ישראל.

איטום סביבת המקלחון

גם כאן, קיימות מספר אפשרויות, החל מהתקנת וילון מקלחת פשוט – האופציה הזולה ביותר וכלה במקלחוני זכוכית מפוארים בצורות שונות ובגדלים שונים. התקנת המקלחון צריכה להתבצע בידי בעל מקצוע מתאים על מנת לוודא כי החיבורים השונים אטומים למים באופן מוחלט. התקנה חובבנית תיצור חוויית מקלחת לא נעימה והתמודדות שוטפת עם נזילות והצפות.

ליקויי בנייה מהווים בעיה משמעותית, אנו נמצא אותם!

אנו ברם ביקורת מבנים מתמחים בבדיקה ואיתור של ליקויי בניה בדירות חדשות ומשומשות כאחד. אנשי המקצוע שלנו מצוידים בכלים ובידע המתאימים על מנת לוודא כי דירתכם עומדת בתקנים וכי לא קיימות בעיות משמעותיות אשר יסבו לכם עגמת נפש רבה בעתיד. אם אתם קונים דירה או מוכרים אותה אנו ממליצים לכם לוודא כי המערכות השונות תקינות וכי לא קיימים ליקויים אשר ימנעו מכם ליהנות מהנכס באופן המיטבי.