סוף סוף נגמרה תקופת השיפוצים ואתם מצפים לקבל את הבית שלכם חדש ומשופץ באיכות חיים גבוהה הרבה יותר. מה שאתם לא יודעים זה שלמרות הניקיון היסודי שתבצעו ולמרות שהשקעתם את מיטב כספכם בבחירת השיפוצניק הטוב ביותר, יש סיכוי שהשיפוצים לא טובים כמו שחבתם.

לדעת שהשיפוצים הולמים

אין ספק שקריאה לבעל מקצוע אל ביתנו הוא לא תהליך כל כך פשוט. אין מה לעשות, לעולם אי אפשר להיות בטוחים במאה אחוזים אך עם בעלי מקצוע שיגיעו לבדוק את הבית שלכם אחרי השיפוצים אתם תתקרבו למאה אחוזים הרבה יותר משחשבתם. את חיזוק מבנים וביקורת המבנים כולנו מכירים אך רבים מאיתנו מניחים שחברה כזו יכולה לסייע לנו רק כשאנחנו לקראת רכישת נכס חדש. לא כך הדבר, וביקורת מבנים ניתן לבצע גם לבתים או עסקים שעברו שיפוץ וכך לדעת שהשיפוצים באמת הולמים.

מדוע חשוב לבצע ביקורת מבנים לאחר שיפוצים?


  • ללא ביקורת מבנים אתם עלולים למצוא את עצמכם בצרות צרורות בהמשך. אם נראה לכם שכשתהיה בעיה אתם פשוט תוכל ולהתקשר אל השיפוצניק שהיה אצלכם ולמתוח ביקורת כולל דרישה ממנו להגיע ולתקן את העוול, ממש לא כך הדבר. השיפוצניק לא יחזור גם כשמדובר בחברה גדולה ומוכרת, כי אתם למעשה בבעיות של עצמכם עכשיו והם ינסו להתחמק מכל אחריות. לעומת זאת ביצוע של ביקורת בניה מקצועית מיד אחרי השיפוצים תסייע

  • מעבר להוצאות הכספיות שמחכות לכם כשתבינו שהשיפוצים שביצעתם לא עמדו בציפיות שחשבתם, אתם עלולים לסבול מאוד ואפילו לא להבין למה. למשל, אם קבלן האיטום לא ביצע איטום איכותי אתם עלולים לסבול מבית קר מאוד בחורף כיוון שהאיטום אמור לבודד אותו היטב. ביצוע עבודות אינסטלציה או עבודות חשמל לא תמיד ניתן לבדוק בעין אנושית ולמעשה את רוב הבעיות תצטרכו לגלות עם בחרה מקצועית.

אז איך מגיעים לאמת?

רק חברה שתספק לכם ביקורת לגבי השיפוצים ומוכרת בתחום תוכל להבהיר את האמת ולספר לכם עד כמה באמת השיפוצים איכותיים. בין אם בחרתם לשפץ את המטבח, את הגג, את הסלון או אפילו אם בחרתם להקים יחידת דיור נוספת, חשוב מאוד שתדעו לבקר את הבנייה עצמה באופן מקצועי.