בדק בית לפני רכישת דירה

קניית דירה הנה החלטה משמעותית ומורכבת וכוללת משתנים רבים. על מנת לוודא כי אנו אכן מקבלים את הדירה המתאימה לנו וכי הדירה נטולת תקלות, כדאי לבדוק את הדירה בצורה קפדנית לפני החתימה על החוזה. כפי שאנו לוקחים כל רכב אותו נרצה לרכוש למכון בדיקה על מנת לוודא את תקינותו, כך יש לעשות בבואנו לרכוש דירה חדשה או ישנה, אשר עלותה גבוהה בהרבה מעלותו של כלי רכב. ככל שהדירה ישנה יותר כך גדל הפוטנציאל לתקלות שונות במערכות הבית וכן גדלה חשיבותה של בדיקת הדירה בידי בעל מקצוע.


באיזה בדק בית כדאי לבחור?


מקצועיות ואמינות

תוצאות בדק הבית אותו נבצע בדירה יקבעו האם נרצה לרכוש אותה וכמובן כמה אנו מתכוונים לשלם עבורה. לכן, כדאי לבחור באיש מקצוע מוסמך ומקצועי עליו אנו יכולים לסמוך בעיניים עצומות. נרצה לחפש בודק בעל רישיון מתאים וותק רב בתחום בכדי לדעת כי ניתן להסתמך על תוצאות הבדיקה אותה ביצע.


מיקום הנכס

כאשר אנו מעוניינים לרכוש נכס באזור מסוים, חשוב לבחור בבודק אשר לו ניסיון רב באזור בו ממוקם הנכס. זאת משום שכתלות בכל אזור, תנאי מזג האוויר, הקרקע וכן תקנות הבנייה משתנים וכך גם אופי התקלות הנפוצות בבתים ובדירות. באזורים גשומים במיוחד יש לשים דגש על תקינות האיטום ובאזורים בהם הקרקע חולית יש לוודא כי היסודות יציבים ואינם שוקעים. אזורים שונים עלולים להציב בפנינו בעיות שונות ועל כן חשוב לבחור בבעל מקצוע המכיר את האזור היטב.


רם ביקורת מבנים - בדק בית מקצועי ואמין


בין אם החלטנו לרכוש ווילה מפוארת על שפת הים או דירה צנועה בבניין משותף, חשוב לבצע בדיקה מקיפה של הנכס על מנת להימנע מבעיות בעתיד. רם ביקורת מבנים הינו עסק ותיק ומנוסה בתחום בדיקת בתים ודירות מכל הסוגים. אנו מציעים בדיקה מקיפה הכוללת השוואה בין המבנה הקיים לבין תכניות הבנייה על מנת לוודא כי הכל עומד בתקן הנדרש. כמו כן, נבדוק את כלל המערכות בדירה ונציין כל תקלה אותה ניתן לזהות. את הדוח תוכלו להגיש לבעלי הדירה ולבקש מהם לתקן את הליקויים לפני הרכישה או לחלופין, להוריד את מחירו של הנכס.